Jävla blogg.se appen!

är så trött på detta klyddande hela tiden. Varje gång man ska publicera något nytt så skiter de sig. Inte konstigt att man ibland drar sig för det och inte konstig att jag hade ett uppehåll på över två månader när det ska vara strul hela tiden. Nu kan jag inte publicera mina inlägg. Eller jo om de är UTAN bilder.. så fort man har med bilder så funkar det inte . Precis som det blir för mycket då.. Så nu fick ni i alla fall texten efter helgen som jag försökt publicera sedan igår eftermiddag. Så ska jag läggai n lite bilder ikväll.. Hoppas det går bättre från datorn istället för telefonappen. 
 
Kram på er. 
 
Får väl göra ett byte snart kanske. och inte använda blogg.se mer ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0