Sunday - fun day

Så himla skönt. Även om Adam var förkyld igår och mådde inte så bra då sov han bra inatt. Så jag var inte helt död idag. Fick ändå sova några timmar :) 
Igår fixade vi de sist klapparna. Nu ska Andreas bara köpa till mig. Sen är vi helt done! Så skönt. Hade en supertrevligt kväll med våra härliga vänner Kimpa och Nathalie . Åt gott snacka en massa, tyvärr slutade kvällen inte riktigt som planerat. Men vi får boka in en bowling snart.. 

Idag åkte Petra och jag till bengkers i v.värlinge. Har velat åka dit länge men har inte blivit av. Följt deras Facebook sida och hemsida. Syrran fick köpt sängbord och sen stannade vi inom slättarpsgård och lunchade. 

Hade sedan en jättetrevlig julfika hos Anna med Maria, Lena, mamma och syster. 




Väl hemma vid 17 tiden så var middagen serverad. Spagetti och köttfärssås. Mumma. Sen busade vi med vårt älskade busfrö. Innan det blev bad och sovdags. Tog dock 1,5h innan han ville ge med sig . Han sov om vartannat men kom inte helt till ro . Men nu har det vart lugnt i 45 min. Så hoppas han sover gott nu. 

Imorse hann jag även med att göra detta sjukt goda men mäktiga godis

Måste även visa vad syster och mamma fick ihop i lördags när de passade Adam

Hade INTE varit det lättaste och de hade fått nöja sig med EN hand ;) 

Tack <3

Kram och godnatt från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0