En helg i Prag

Vi har haft en toppen weekend i Prag. Var hur mysigt som helst. Det är verkligen en stad att rekommendera. Gästvänliga och hjälpsamma. Vi har ätit ganska god mat får man ändå säga. Iaf Andreas, han åt deras inhemska mat. Och det är verkligen vad han gillar , kör kört och kött. Lite fett på köttet är inte fel.. 

Adam har skött sig utomordentligt bra får jag ändå säga. Sov dåligt på nätterna men tänder spökade och den sprack igenom inatt. Så hoppas det inte gör lika ont inatt. 

Adam däckade 17:30 idag. Var helt slut. Varit några långa händelserika dagar för honom . Även för mamma och pappa såklart. 

Här kommer bilder sen ska jag lägga mig. Är riktigt sliten jag med. 
























Kommentarer
Postat av: Pappa

Ser väldans fint ut!

2013-11-19 @ 09:40:54
Postat av: Petra

Gud så mysigt det ser ut!! Och så söta bilder på Adam. Puss

2013-11-19 @ 19:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0