Tisdag öppna förskolan

Imorse tog Adam och jag mig till ÖF. Var en liten barnaskara där idag. Men det var lugnt och skönt. Inte 15-20 barn i olika åldrar som är överallt plus leksaker och föräldrar.. 
Här är några bilder från idag. 



Adam är redo för en maxi tur i eftermiddags.. Han är så söt när han står och väntar på en vid dörren.. Om det så bara är 10sek för det mesta.. Himla kort stubin den där lille knutten 
Tog ut lite nötfärs från frysen så blev köttfärssås med färsk pasta. 
Imorgon blir det tonfisk och risgratäng som innehåller bl.a. Hollandaise och purjolök. Smaskens..

Tror inte man kan lägga upp filmer på blogg.se appen.. Ska undersöka lite. Annars hade jag velat visa er några söta filmer på Adam.,men ska se om jag finna en lösning .. 

Trevlig tisdagskväll på er. Själv ska jag snart duscha sen är det bums i säng. Adam som er värre än en kratta på nätterna så jag är som en zombie :/


Kommentarer
Postat av: Pappa

Fin bild när han väntar vid dörren!

2013-11-13 @ 08:35:42
Postat av: Anna

Vilken sötis!

2013-11-13 @ 13:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0