DAMN IT, WHY?

Jag mår olika från dag till dag.. Idag har jag känt mig seg men ändå okej, samma igår. Men i Söndags mådde jag skit! Nu sitter jag här, känner mig allergisk och förkyld på samma gång. Halsen gör ont och jag har hosta + känner mig helt kass..

Skulle kunna somna nu i sängen men ska först ut o gå med Gizmo, sista rundan innan natten.. Efter de ska jag propp i mig ipren, halstabletter och nässpray! Petra är inte hemma så ska mysa i hennes stora säng inatt med Gizmo...

Sen är det upp tidigt imorron för att gå ut med vovven igen...

SOV GOTT


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tusen tack mitt hjärta för all hjälp hemmamed både dt ena o det andra o givetvis Girre....

2009-12-23 @ 11:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0