Kungligahuvudstaden

Då är jag framme i Kungligahuvudstaden.. Vi ankom vid 19.30 tiden..

Fick god mat (gryta) och lite på och sen fick vi ostbricka..

Jag har kollat lite på IDOL, åhh ÄLSKA ERIK.. Fy för vad han är duktig.. Han ska lätt vinna, han är den ända som har chans att slå sig ut i världen.. Han kan och jag hoppas han kommer bli stor..
 
Tove är också grymt duktig men hon kommer nog få släppa en skiva ändå.. Och man kan ju inte mer än älska Calle heller, men han får nog nöja sig med att underhålla oss i Sverige:)

Mår inte alls bra :/ Har ont i huvudet och känningar i nacken upp i huvudet.. Känner mig frusen och varm omvartannat + näsan rinner.. Tror jag har lite tendenser till Bihålsinflammation :( Hoppas inte de.. Varför nu när jag är i Sthlm och ska ha en underbar mini semester? Sån otur.. Har tagit ipren och en massa annant så ska bara se vem som åker ut ur Idol sen sova och försöka kurera mig.. 

Imorgon blir det High School Musical med Mammsi och Lena:) även gå i stan, äta och shoppa.. Mys på det..

Söndag ska vi till Gamla Stan och gå på Julmarknad.. Hoppas ni där hemma har en superhärlig helg med..

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0