Påminnelse av Cultural Care

Igår ringde ju som sagt en tjej fårn CC och påminde mig om lite saker jag har kvar att skicka in.. ska skicka iväg det imorgon, det personlighetstestet, hälsointyget.. Sen ska jag skicka polisutdraget till polisen imorron så det får komma in lite i efterhand.. Och det sista sen är att jag ska betala in min avgift för att åka... Det totala blev 6.765kr.. 

I de 6.765 är detta inkluderat


Flygavgiften/Flygbiljetten
Försäkring för 1 år + den 13 månaden
AuPair Club (en klubb jag gick med i där man får rabatter, som studentrabatter)
Avbeställningsskydd...

Så ska betala in det nu snart, i veckan blir det.. + polisutdraget ska jag gå in och betala med 172kr. Det är nog allt + visumet ska jag fixa efter helgen på måndag.. Sen är allt klart.. Alla förberedelser :)

Skööönt ! Då kan man vara lite lugn..:)


Det närmar sig med storm steg nu, känns som att jag knappt vågar blinka utan att jag sitter på flygplanet på väg på mitt äventyr! Nu går denna helgen till Sthlm, nästa helg ska vi till utmaningarnas hus sen fest hos Kim och Keith, helgen där efter är det Jul och sen sista helgen är omkring Nyår och SEN ÅKER JAG. När ska jag hinna stanna upp haah :)
PUSS♥


Kommentarer
Postat av: mandy - au pair i Seattle

va kul att du ska till seattle:) har ar det jattefint :)

2009-12-02 @ 00:07:20
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: Camilla

värst vad du pimpar upp din sida jämnt ;) like it=)

2009-12-02 @ 00:23:26
Postat av: Malin

millis denna headern med bilderna på pojkarna och mig har jag t.o.m. lyckats göra själv:) sååå stolt.. I like to pimp ;)



2009-12-02 @ 01:06:08
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: mandy - au pair i Seattle

jag har varit har i 6 manader nu! :) jag bor nara parken med utsikten som du har pa fotot pa headern :)

2009-12-02 @ 07:00:29
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: Emilia blivande aupair i Los altos, CA

wow, vad fin din blogg blivit!! Snygg header! :D

2009-12-02 @ 11:25:03
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0