3-2-1 Bounce and YES we did!

Hey everybody!
Idag åkte vi till ett bouncy house. Riktigt fett, awesome.. Vi fick alla hoppa och leka i 1 timme och 15 min.
Det var ett par hopptorn som pojkarna var för små för men vi hade ändå riktigt kul. 

Nic vill in i hopptornet och Dex vill åka ner för rampen, riktigt hala var de avsattserna. Pojkarna gled runt, nästa gång ska vi nog ha typ sockiplast på dem :)

Inte en jättebra bild kanske. Men glad att jag har en, för den som jobbade tog den. Pojkarna älskade denna kasebana. Egentligen fick man bara åka en och en, men hon var snäll och läta oss åka tillsammans. Inte det lättaste att få upp båda pojkarna samtidigt dock. Ganska högt som ni ser..Men det gick haha..  

YES, THEY HAD LOTS OF FUN.. 



Random talkin, chatterboxes..


Igår ramlade Nic på ovanvåningen och skrapade hakan mot gallerpinnarna. Så ja såhär ser han ut nu.. Stackarn, och Joels comment was the best: Oh, on Thursday is your photoday in School. To bad.
My answer to that, well I have make up haha!


Jag har idag lagat ugnspankaka med strimlad skinka och lingonsylt!
Första gången jag gjorde det i mitt liv, och ja riktigt gott blev det. Båda pojkarna åt det med :) Duktiga grabbar..

Jag har kollat på julkalenderna idag. Ändå okej än så länge.. Men ja får se hur länge det varar.. 
Ändå tradition att kolla! Och traditioner ska man inte bryta.

Kommentar svar!
Alexandra, tusen tack för kommentaren. Hur går allt där hemma? Tell me!! :)

Matilda, tack för båda dina kommentarer. Hehe, och ja engelskan jobbar även jag på, den är absolut inte perfekt! Men den är bra nog.. Och ja örngotten kommer jag ihåg! Tror Mamma har en kudde i örngottet och har den i en stol där hemma. Vad hittar du på nu för tiden, eller ja sen studenten?

Silje kommer snart och så ska vi ha filmkväll. Jag lovade att hon skulle få välja film :) 
Sen blir det sängen efter filmen. 
Imorgon ska jag klippa håret och sen spotted cow med aupairerna. Och ja på dagen är det fotografering för pojkarna i skolan. 

Ha det bäst alla och glad DECEMBER! 

Kommentarer
Postat av: Saraa

Jag måste ju bara kommentera att Nic & Dexter är bara SÅ söta & verkar vara helt underbara ungar!! Bråkar dom någonsin eller är riktigt jobbiga? :p

2010-12-02 @ 08:26:51
Postat av: Mammi

God Jul´Dex o Nic.....önskar att ni blir mina julklappar....Love you

2010-12-02 @ 14:31:53
Postat av: Matilda Blom

Jag tycker att din engelska är jättefin! :) Ah, vad skoj att ni också sparat örngottet, det är ändå ett fint minne sedan man var liten, haha! :) Just nu vikarierar jag på ett äldreboende i Lund, och i januari kommer jag att plugga till undersköterska under ett år och sedan hoppas jag att kunna fortsätta på samma bana. Trivs ju så bra :)

2010-12-03 @ 22:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0