3 timmar hos frisören

Så, ja måtte resultatet vara värt det haha. Nej kan inte hjälpa att håret är så tjockt, tar en massa extra tid. 

Här är före och efter resultat iaf.
Ursäckta dessa svarta cirklar men jag står och dummar mig och det var mest håret som skulle synas ju :)


Klockan är alldeles för mycket, över 10. Alltså way past my bedtime :) 
Kommer även ett sött videoklipp på pojkarna sedan tidigare idag, de sjunger blinka lilla stjärna på engelska då såklart..  

Imorgon är det fredag och der rockar fett! Ännu en amerikansk helg att avnjuta! Inte så många kvar ju.. 

Trevlig helg folket!
Imorgon blir det bio för mig, Silje och Greta. Sen jul gospel imorgon med Silje och söndag LCC möte med alla aupairer. Najs helg med mycket på g.
 


Kommentarer
Postat av: Mammi

Skönt att börja min dag med ett stort leende på mina läppar....:-))))))) De är så söta. Vad fint ditt hår blev. Ikväll ska jg börja packa upp din låda, det ska bli så kul och Girrebus får väl hjälpa mig lite eller vad tror du.....Love you <3<3<3

2010-12-10 @ 08:05:36
Postat av: Anna

Tjusig du blev i ditt hår! :) nu är min utbildningen klar, så nu kan jag kalla mig tågvärd:) trevlig helg! Stor kram Anna

2010-12-11 @ 00:20:43
Postat av: Maria

Ditt hår blev jätta fint :) var på TGI friday´s igår riktigt gott :) åt en oreo efterrätt sååå himla god :D det är ju så att man vill tillbaka till usa. du får ha det bra,så får vi höras väldigt snart !! <3

2010-12-11 @ 13:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0