And this day passed, just like everyother day

Så här sitter jag nu igen. Typ sista gången för detta året om man räknar i Sverige tid. Men ja blir en blogg till tror jag i alla fall innan året är slut här i USA.

Jag hade pojkarna över natten, vilket gick bra. Jag var uppe ett par gånger, och ja jag är ju inte så bra på att sova vilket suger. Så efter första gången jag varit uppe (då hade jag sovit i lite drygt 4 timmar) kunde jag såklart inte somna igen. Då tyckte min kropp att det var ok med sömn. Ingen mer sömn för mig, inte mycket i alla fall. Men slummrade till lite senare.

Och sen var pojkarna färdig med sovandet kl 7.45. Vilket jag tyckte var en alldeles utmärkt tid att vara klar på. Så vi åt frukost, jag gjorde dem färdiga, packade sköt/snack väskan inför Barnmuseumet med mormor och morfarn. Tömde diskmaskinen ochr sen bar vi oss iväg.

Is halt på vissa vägar, och isfläckar lite här och var.
Men det gick, mycket trevligt men ja kanske lite för mycket barn. Kryllade av ungar, så vi var där i en timme och körde sen..

När vi kom hem fixade jag hotdogs år barnen och Marilyn gjorde en grilled cheese åt oss (en dubbelmacka med ost).
Sen hade hon med sig goda kakor till efterrätt.

Efter det slutade jag sedan. Så sen 12.00 har jag varit ledig idag.
Skypat lite, raderat bilder på facebook och en massa onödiga vänner. Hemskt vad man samlar på sig en massa skit.
Jag har också organiserat lite på datorn.

Gick in på youtube en sväng och hittade denna godingen! ÅHHHH, det var gamla tider det. Go'a tider! 



Detta är sedan igår när jag skulle lägga dessa busungar! <3



Usch vad tiden går snabbt nu. Försöker att njuta av varje dag som går.
10 dagar, helt sjukt fredag, lördag, söndag och sen på måndag är det bara 1 vecka kvar!!!
Mycket som händer från och med att det nya året börjar. 
Farfar Loren kommer på besök, Hannah och Linda kommer på besök, ut och äta med en massa människor typ alla kvällar. En massa säga hejdå kvällar/dejter och ja usch it's so real. 

Men mycket kul, :) Får helt enkelt njuta av det som är kvar.. 

Önskar alla en toppen Nyårsafton, må ert nya år vara ännu bättre än det som varit.
Klä er fint, känn er fina. Ät gott och uppskatta det ni har inför det nya året! Det är mina tips!
Glöm inte de som står er närmst, visa dem vad de betyder!
 

Kommentarer
Postat av: Lena

GOTT NYTT ÅR!, Malin

Snart dags att göra sig iordning för Nyårsfirande i Klagstorp. Det blir nog en massa god mat!! Och raketer :b. Ha en bra Nyårsafton.

Hälsar Lundströms

2010-12-31 @ 15:12:31
Postat av: Anna

Så gulliga pojkarna är i videon, vill sova i samma säng.! sött! :)

Oj vad tiden har gått fort.. helt sjukt!

Njut ordentligt dina sista dagar!

Gott Nytt År Vännen! Kramar <3<3

2010-12-31 @ 15:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0