Annandag Jul / Boxing day ( = annandagsrea )

Så idag skypade jag med Mamma, Silje och började skypa med Pappa, Marianne och hennes kille Sebastian. Men helt plötsligt bröts internet, och senare fick vi strömavbrott. Lite skumt, men har blåst lite mer än vanligt idag så det var väl de. Så ja förlåt Pappa, blev inget hejdå där inte. Blev ett abrupt avslut. Men hörs imorgon :) Eller ja idag blir det när du läser detta.

Jag tog mig en behövlig dusch och åkte sedan till Alderwood Mall för SHOPPING!
Ganska dumt, men ibland är det inte allt som står rätt till :) Sånt händer, man tänker inte riktigt. Man bara VILL! Så iväg for jag och 40.000 andra shoppingsugna människor till köpcentret.

Köer var det, inga parkeringar fanns det. Men tillsist fick jag en. In kom jag och jag skulle ju egentligen bara köpa smink för mitt presentkort, men även dessa plagg råkade komma med :) 
Och jag behövde dem, kände mig lite nere idag så jag fick faktiskt köpa dessa reafynd. Sorry Mamma!  



Ganska nöjd med mina köp faktiskt :):):)

Väl hemma så rensade jag ytterligare i mitt rum. Packade halva min resväska och sedan även mitt handbaggage. Jag sorterade och har tömt. Så nu är det inte mer än necessären, toalettartiklar, kläder, skor, smink och hårvårdsprodukter som ska packas ner i resväskorna. Hade gärna velat ha mitt täcke med mig, men får se om jag kan lyckas få plats med det. AJA, jag får ringa en packningsexpert annars.. Får fråga om SIlje kan komma och sitta på väskan så jag kan stänga den kanske :) Löser sig alltid.. 

Så nu är mitt rum väldigt tomt, men känns ändå skönt. Känns större och luftigare. 

Ska ner och äta snart. Hungrig som ne häst!

Sen får det nog bli en film eller i alla fall lite tv tittandes ikväll.. Vet inte riktigt hur jag ska jobba imorgon, de skulle berätta det för mig nu ikväll.
Sen tisdag jobbar jag en hel dag, en vanlig dag. Ska se om jag kan köra till Catrin på en playdate då. 
Onsdag så ska jag jobba eftermiddag och kväll och sedan natten till torsdag och torsdag morgon.
Sen fredag är det nyårsafton ju. Vet inte vad som händer, ska kanske vara hemma med familjen. De ska komma två andra familjer över. Vill väldigt gärna åka ner till Seattle Center och se raketerna från Spaceneedlen. Men de kommer vara fett packat med folk. Och det kanske tar mig 2 timmar att komma hem. Vilker suger lite. Så ja frå se hur det blir. Och om jag skulle få någon mer mig på det.

Men ha en toppen måndag för er som ska jobba. Och för er som är lediga, passa på att julstäda vet ja ;) Eller njut av att vara ledig.

KÄRLEK till er från mig

Kommentarer
Postat av: Sabrina, mitt liv i London

Tack Malin! Fattade nada om varför vi hade saker hängade i granen som det stod Noel på hahaha :D



Jaa det är helt galet!! hur känns det? Ser du framemot det mycket?? :D:D Tänka sig, det är typ 1 år sedan vi satt på skolan i new york och försökte få igång internet! Tiden går galet fort! Men snart kommer du och hälsar på i London :D Wiiiie

pusspuss

2010-12-27 @ 15:07:14
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0