Childrens Museum and tiny elves

Ny dag ich nya tag!

Har varit en seg dag idag tycker jag. Vet inte varför dock, kan vara för att jag aldrig får paketet Mamma skickat till mig för 2 veckor sedan! Borde vara här nu nu nu. Men varför är det inte det!! Det är frågan.. Jaja, får se när det dyker upp då.
Vi hade lite kul i bilen innan vi gick in till barnmuseumet! HAHAHHA som jag skrattade när jag såg hur Dexters mössa satt!


Ja det var mina urgulliga tomtenissar (älvor, elves på engelska)

Det var julpyntat på museumet, så mysigt. 

De sprang runt och lekte brandmän idag (Especially for you Grandpa Loren!!)
They loved the hats! They have never really wanted to play with them before. 

WHAT, it suites me right?

I'm ready, go go go. Fire out!
 
Här leker de i teater rummet. Så mycket som de lekte i detta rum idag har de aldrig gjort innan heller. Kul att se hur de förändras.


Sen har vi plusgrader igen, 4-7 plus. Det är skönt! Helt okej liksom.
Har precis ätit pizza, Katie jobbade över så det blev Papa Murphy's. Hawaii pizza med USA mycket ost! hahah

Silje kommer över vid 19 tiden och så ska vi snacka ltie skit och umgås. För har man inga pengar så är det så man får umgås och ha kul :) VI SITTER I SAMMA BÅT!

Imorgon är det onsdag och 1 DECEMBER 2010! December är ju riktigt sjukt. Men jaja, kan inte göra mycket åt det. Men jag ska i alla fall ÖNSKA DEN BÄSTA MIRAN I VÄRLDEN GRATTIS TILL HENNES 21ÅR!<3

Hej hopp i galoppen. Nu ska jag ta bort nagellacket!

Kommentarer
Postat av: Alexandra (svedala) :P

Har inte läst din blogg på ett par dagar så nu när jag sätter mig ner och läser har jag hur mycket som helst att läsa :) mycket trevligt :) så mycket otroliga saker du hinner med på detta äventyr. Kollade på filmen om alla glidande bilar/bussar, det är ju i nästan samma klass som oss här i skåne :P haha :) hoppas du har det underbart (som jag nästan vet att du har genom alla dina underbara inlägg) saknar dig :) puss å kram :)

2010-12-01 @ 13:15:30
Postat av: Anna

Ny Fiiin header! :) Kram <3

2010-12-01 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0