Christmas Day / Juldagen

Så idag vaknade jag av klockan 6.45. Trodde jag skulle dö, trött var jag. Gick upp, gjorde mig lite halvt i ordning och var sedan redo för paketöppning och frukost.
Katie lagade äggröra och vi drack varm choklad. Mysigt! Dexter tog sig lite sovmorgon, och vaknade 8.15 typ.  


Sötaste vagnarna ever..

Precis innan julstrumps öppningen. Fick en massa choklad och gottigheter. + en lott som jag vann 5 dollar på. Jag var den enda som vann. Och Laura gjorde det förra året med, så det verkar som det bara är vi aupairer som har turen med dem..

Åhh min älskade unge!!!!

De fick en jeep och en pick up truck. Större bilar som de älskar.

Jag öppnar lite..

Jag fick en fin fotobok om året och ovanför fick jag DET FINASTE SMYCKESHÄNGET (BERLOCK) EVER! Med bilder på mina pojkar! Så fint.. Blev så glad.

Här är vad jag fick i strumpan

Joels funny gift från mig..

He liked them so much, he even tried them on right away!

Efter paketöppning i 2 timmar..

Mina paketer.. Mycket fint! TUSEN TACK Katie och Joel, Nic och Dex!

Ganska dåliga bilder, men ni ser i alla fall lite bättre..

Här är jag med halsbandet på!


Efter pojkarna sovit åkte vi till Marilyn och Carter och åt en god middag och hade det trevligt. När vi kom hem såg vi en film, allihopa, hela familjen. Mysigt.. Sen har jag skypat med Catrin en massa och Mamma. Nu ska jag minsann hoppa i säng, klockan är nu 00.00!
KRAM OCH GODNATT!
God fortsättning..


Kommentarer
Postat av: Sabrina, mitt liv i London

Så fina julklappar :D

men vad betyder noel som står överallt? vi har också det i england men jag vet inte va det betyder? haha



Pusss och god jul!

2010-12-26 @ 16:25:20
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0