En heldags playdate at Siljes

Idag började jag 6.30 som vanligt, men pojkarna sov till 7.20. Inte så att jag sov vidare precis, utan jag packade och fixade lite med frukost. Var inne i deras rum och tittade till dem minst 5 gånger.. För de gjorde ljud för sig som att de vara vakna. Men icke.. 

Sen vid halv 9 åkte vi till Silje för en lång playdate. Pojkarna skulle nämligen stanna över "napen" (vilamiddag). Och ja ni kan ju se nedan hur de fick ta sin nap. Men det gick superbra. De fick dessa stora kuddar av Mormor och Morfar i julklapp..  


Och såhär kungligt färdas dessa kuddar. Inte i bakluckan inte, nej i famnen såklart. Som vilken gosekudde som helst (I NORMAL STORLEK) typ haha.


Vi hade en bra dag, trevligt och mys. 
Sen körde vi hem vid halv 4 tiden. Nu ser här helt annorlunda ut hemma. Arbetsrummet är ommöblerat, även vardagsrummet och pojkarnas rum. Nu är det bara extrarummet kvar.. 

Jag tog ett bad när jag slutade. Har precis ätit orange (apelsin) kyckling med ris. GOTT! 
Ska snart till Starbucks där jag ska träffa Gabriela och Silje. Bara sitta och snacka lite och så. Jag har även lite saker jag ska överlämna till Gabriela. Så passar bra. 
   
Till Cornelia:
Ja jag vet, det är helt sjukt. Men de är lite drygt två veckor kvar nu bara. Åhh tack , ja jag försöker i alla fall. Och ja med mina grabbar så hade jag inte ens behövt skriva något. Utan bara lagt upp bilder på dem :)
Nej ska tyvärr inte det, jag hade velat göra och jag planerade att göra det. I alla fall ett par veckor, men jag har inte kunnat hitta någon som velat åka med mig, de har inte kunnat. Antingen inte pengar eller så kunde de inte ta semester då. Så lite tråkigt, men har rest och gjort mycket av det jag vill. Och jag ska komma tillbaka :) Så jag inte inte alltför ledsen.. 
Men du hittar nog någon annan blogg att följa :) Är du aupair sj eller tänker på att åka?    

Kommentarer
Postat av: Cornelia

okej, det är inte helt enkelt att hitta folk som vill det man vill :P jag är också au pair nu, kom hit i nov och älskar det hittills!!

2010-12-29 @ 08:26:17
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: Mammi

Ännu en fin header har du gjort, så sötta dina pågar är..Love you

2010-12-29 @ 11:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0