Happy birthday, grattis på födelsedagen!

So today we have two birthdays. My uncle Håkan turns 50 and the boys grandma (aka gaga) Marilyn is turning 70!
Whioooo big numbers :) But that's what happens to great people:)

I really wish you both an amazing day!

Saknar dig Håkan, även Ulla och Andreas såklart.
Men jag önskar dig en underbar födelsedag och njut! Ta en drink för mig med ;) En alkoholfri då ja, eftersom jag inte dricker hahah..

Imorgon blir det till att fira Marilyn (för när ni läser detta innehåll är det ju mitt i natten för oss i usa. Så Marilyn och Håkan fyller år den 7 december, men ni är ju som sagt 9 timmar före. Så Marilyn får sitt grattis en dag för tidigt nästan och Håkan när han vaknar så för honom är det ju perfekt.

Det blir en av mina favorit rätter som Katie lagar, dijon panerad kyckling med ris och sallad :) Mumms..




Sorry Marilyn, I couldn't find a pic when you're laughing. Which I found very strange, cuz you're always smiling. So I need to get a happyface (as Nic always says) when you come over for dinner tomorrow. 



It's christmas in the house

Riktigt coolt som Joel har gjort. Älskar idén, han har alltså slagit in tavlan som vi alltid har hängande så det ser ut som en paket på väggen. Det gör att det ser ännu mer juligt ut :) 


Pojkarna har sin egna julgran som de är väldigt stolta över.

Mer julklappar på väggen, och lite annat smått över allt.

Och från en sak till en helt annan.
Katie och Joel har köpt ny tvättmaskin och en ny torktumlare. Vilket jag stark gillar, så nya, så fräscha och det luktar nytt. Älskar lukten av nytt..
Ser bra ut, tvättar just nu så får se hur resultatet blir..Men man ska inte behöva stryka och så, det finns olika program och annat bra. Så det är ju kul :)

Vi ska nog komma bra överens tvättis, tummlis och jag :)


Nej nu vaknar pojkarna snart från sin nap. Så jag ska väl ta tag i lite saker innan. Ha det bäst!


LYCKA TILL IMOGRON, DU VET VEM DU ÄR. ÄLSKAR DIG, DET KOMMER GÅ BRA!!!!<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken speciel dag när min bror fller 50 år o pågarnas mormor fyllr 70 år. Ett stor Grattis till dom båda 2. Nu är det ju julfint hos er då är ni beredda att Tomten ska komma genom skorstenen...hohhoohohohoh....Ha det bäst o du om 5 v får jag krama om min goa tös på kastrups flygplats...Längtar så det knakar...:-)

2010-12-07 @ 05:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0