HAPPY NEW YEAR TO ALL MY BELOVED ONES!

Gott Nytt år på er alla!
Ska börja fixa lite här nu. Klockan är bara 10 på morgonen här. Ska ta en dusch, börja så smått. Sen köra Silje och Greta till busshållplatsen.
Ska sen köra till Josefine i eftermiddag, där ska sådär 10-14 svenska aupairer fira nyår. Med god hemlagad 3 rätters och mys.

Imorgon är en ny dag, ettt nytt år och nya möjligheter.
Må 2011 bli ett ännu bättre år än 2010. Men glöm inte bort 2010 för att vi bytar en siffra.




Hoppas ni får se många raketer, för det kommer nog inte jag i år dessvärre.
Snart ses vi Sverige! Jag längtar, ni kan inte fatta det!
Älskar min familj, mina vänner och släkt!
Where you are, that's where I belong♥

Kommentarer
Postat av: Mammi

Åh vad jag älskar dig med....som jag sagt längtar så det knakar....Ha nu en mysig nyårsafton med go mad o härliga vänner....Nu är det bara 52 min kvar av det gamla året....Love you

2010-12-31 @ 23:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0