Julebak stod på schemat

Så idag när pojkarna vaknat så tog vi oss till Silje på pepparkaksbakning äventyr.
Det var kul för alla faktiskt, degen var lite hård bara. Men vi fick gjort 2 plåtar i alla fall.
Pojkarna fick smaka degen, så nu får vi se hur det blir när de ska leka med modelleran (play doh) sen. Ska bli intressant, men tror de fattar vad som är ätbart och inte (i alla fall i detta fallet).

Goda blev dem, så det var ju positivt. Det ända målet vi hade också.



Pojkarna lekte så fint idag. Martin och Nic läste en bok tillsammans, pratade och peka.
Dex och Martin satt i soffan och slog huvudet kuddarna, och sa AJ AJ AJ. Sen så skrattade de ikapp. De kittlade varandra, pratade och visade. Puttade varandra på bilar m.m.

Det var så kul att se. Intressant och som de har växt våra pågar.

I eftermiddag åkte vi och köpte en blomma till mormor som fyller 70 idag från mig. Pojkarna hjälpte mig att välja. Det blev en stor julstjärna. Ståtlig och fin.

Nu ska jag åka och köpa ananas för de fattades vi. Sen ska jag fixa mig innan de är mat med morföräldrarna. Sen kommer Silje och hämtar mig halv 7 o så ska vi på lite småäventyr såhär en tisdagskväll.

Jag vill även säga hur himla stolt jag är över min lillasyster PETRA Emma Johanna Persson som idag klarade sitt körkort! På min morbrors 50 årsdag och allt. Jag som varit så nervös och sov inget inatt i väntan på ett besked, klarat det eller inte?! Det var frågan. Men jaaaaaa, du är så duktigt. Så glad för din skull, äntligen. 

Lovar, ska låta dig köra hemma ibland med ;) 
DU ÄR BÄST!
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Skulle precis hoppa i plurret när du ringde, skynda mig ner för att säga Natti natti till dig men då hade du redan loggat ut...Hade hoppats på att se några kort från Mormors 70 års firande, vad bra att du shoppade en blomma till henne. Vi hörs när vi hörs o hälsa Cattis o pågarna ha en bra dag...Love you <3<3<3

2010-12-08 @ 06:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0