LAS VEGAS baby

Sorry, blev inget inlägg igår. Blogg.se klyddade (funkade inte) .

Idag ska jag till Las Vegas, vilket är helt sjukt. Och det ska bli helt sjukt med. Ser fram emot det. Helt excited!

Gabriela en annan aupair ska följa med mig och vi kommer hem på söndag igen. Sent på kvällen och så är en annan aupair Csilla snäll och kommer och hämtar oss. TUSEN TACK för att hon finns.

Idag ska morfar Carter köra oss till bussen, sen ska vi ta taxi från downtown till flygplatsen.

På söndag blir det fröhoppningsvis Grand Canyon, om det finns platser på några turer. Vilket vi håller tummarna för, ska boka de ikväll när vi anländer till hotellet.

Jag kommer inte ta med min dator. Så det blir en riktigt semester. På tisdag morgon kommer ni kunna se alla bilder och få en uppdatering.

Snart jul, bara 1 vecka kvar (i usa, 1 vecka och 1 dag).
Inte långt till jag ska hem nu. Usch vad tiden går snabbt, springer iväg.
Gabi är tjejen längst till höger..

Och ja på denna längst till vänster med Angelica till höger :)

Och SÅHÄR GLAD ÄR JAG ÖVER ATT JAG SKA FÅ ÅKA TILL LAS VEGAS!!!!


Talk to you soon, Have a great weekend my near and dear! And everyone else to ofcourse..

Kommentarer
Postat av: SIS

TREVLIG RESA HJÄRTAT!

Hoppas ni har det bra, och tur ni kom iväg ju hihi .

LOVE YOU

2010-12-17 @ 19:20:47
Postat av: Håkan & Ulla

Trevlig resa.vill se många bilder.

2010-12-17 @ 19:53:04
Postat av: Camuschka

du kommer äääääääääälska det!!!!!!!

2010-12-17 @ 21:26:47
Postat av: Anna

Ha en trevlig resa! :) Kram

2010-12-17 @ 21:50:48
Postat av: Mammi

Oj,oj jag har missat detta inlägg mitt hjärta. Önskar dig o Gabbi en helt underbar resa till Vegas och Gran Canyon...:-) Ja du om 1 v är det julafton, fy vad tiden går fort nu. Passa på o njut med dina älsklingar....åh vad jag saknar er alla 3...<3<3<3

2010-12-17 @ 21:59:51
Postat av: Mammi 2

Helt sjukt tittade in på din blogg, fastän jag vet att du inte ska uppdatera förrän måndag....Miss you...Nu ska syrran din o mammi ut o skotta fram bilen...fy vad mycket snö här är igen....Love you <3<3<3

2010-12-18 @ 13:19:06
Postat av: Freja

Du kommer älska det!!

Där är helt underbart och en massa shopping.

För övrigt din blogg är super bra!

Intressant att läsa.

Kram Freja

2010-12-18 @ 17:04:17
Postat av: Mammi 3

Härligt att höra ifrån dig mitt gryn. Öppna lådan...Där är något som inte är inslaget o det får du ta, det andra väntar du med till den 24 dec älskling...Love you

2010-12-20 @ 12:48:12
Postat av: Hässleberga

Hejsan!

Hoppas att resan har varit bra för er... imorgon lämnar vi kyla och snö bakom oss för att resa till sol och värme!!!



God Jul & Gott Nytt År

önskar

Kristin, Martin & Felicia



Ps

Blev det mer shopat på denna resa för dig???

2010-12-20 @ 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0