Lördag och SHOPPING!

Gårdagens bilder! (Alltså sen i fredags kväll på Cheesecake factory)


Imorse chillade jag och catrin lite efter hon jobbar 2 timmar. Kollade på Björn Gustafsson klipp på youtube. Kull grabb det där.

Sen kom Hanna och vi skyndade oss så att vi kunde komma iväg på vårt shoppingäventyr.
Blev REI, Michaels, Bellevue Square. Trevligt trevligt.

Jag fick shoppat lite..
Dessa ska jag ha i julgranen med foton i..

Smink, sminkväska på köpet, inpregnering (stavning?) till mina Uggs och en kylskåpsmagnet!

Detta är då kylskåpsmagneten i förstoring!! KLOCKREN.

Fick även mitt älskade, efterlängtade packet av Mamma. Med p-piller, lite julgodis och Ragusa (godaste chokladet i världen), ett kort och bacon + skinkost! Grejor det, fint ska det vara.


Granen är inne, ljus och pynten är i och uppe i hela huset. Det är en sådan fruktansvärd julstämning, det är mys!
Ska gå och lägga mig nu, klockan är alldeles för mycket. Och jag ska upp imorgon, göra mig i ordning, ta foto med familjen i storarummet (julfoto) åka till Everett mall snabbt som en höna lassar innan vi ska till bussen och mot Seattle. Det är då dags för nötknäpparen, balett och träffa Silje.

En toppen söndag!
Ha det bäst gott folk..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du det kan man väl säga att det var snigelposten over Atlanten...hihihi Äntligen kom den fram, hoppas att de brändamandlarna smakade goda och att knäckklubborna var till belåtenhet.....Här hemma har det börjat att SNÖ igen...verkar som det inte tar slut...ha det bäst..Love you <3<3<3

2010-12-05 @ 13:40:34
Postat av: Janet

Nu blev du förvånad, ja det stämmer det är Jag Janet...Mamma är här för nu ska vi baka lussebullar mm...Har fått Robins gamla dator så nu ska här kollas på internet varje dag. Får följa dina sista 5 veckors äventyr. Kram

2010-12-05 @ 14:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0