Snow at first sight

Detta var det första jag såg när jag vaknade imorse. Jag gick på toa, sen sprang jag ner och sa hej till pojkarna som stod o tittade ut genom fönstret. Och jag utbrister: VAAA, har det snöat. oj vi har snö. Hahaha, jag visste inte att de lovat snö. Så chockad blev jag..



Så fint och fridfullt. Ett vinterland!

Så dagen lite snabbt och kort i säg. Mycket skypning, med familj och vänner. Mycket datorsittandes.. Klurat med bilder, Joel är nämligen så himla snäll. Han sa att om jag vill kan jag framkalla den fotoboken som jag gjorde till dem som en avskedspresent till mig själv och så betalar han den till mig. Och om jag ville kunde jag lägga till bilder och sidor. Göra den som jag verkligen velat ha den. Så har suttit och pysslat med det i eftermiddags.

Blev riktigt fint, nöjd är jag. Ska bara få två kort av Melissa, en annan aupair. Sen är den färdig.

Jag började jobba kl 15.00, sen kom Silje kl 18.00. Jag och pojkarna har lekt och myst. Jag lagade middag, vi åt allihopa. Jag har även tvättat lite till pojkarna, gav dem ett bad och sen i säng med dem.

Duktig känner jag mig idag, jag har nämligen också tvättat till mig själv, handdukar, sängkläder och kläder! Skönt! Älskar att ha det gjort..

Nu ska jag försöka somna, är lite så spänd. Första gången jag ska ha pojkarna över en natt. Vet att allt säkerligen kommer gå bra. Men man kommer väl sova på spänn helt enkelt.
Sitter med den 20:e ihop rullade pappersnäsduken i närborren för blodet pissar ur näsan. KUL JU! Det är typ 3:e eller 4:e gången på typ en vecka.. Snyter mig för hårt helt enkelt.. 

Nej hörs imorgon gott folk, slutar kl 12.00. Skönt. Sen är jag ledig till måndag :) NAAAAAAAJS, men ska leka lite med mina goa pågar ändå :) Men skönt att inte vara on duty :) 

Detta är en fruktansvärd älskvärd, måste se film på pojkarna innan läggdags ikväll. ÅHH SOM JAG ÄLSKAR DEM! MINA LIV..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ojojoj då har snön kommit till Seattle oxå! :)

Synd jag inte var hemma igår o fick skypat med dig. :( en annan dag kanske?

Ha det bäst Malin! Stor kram till dig <3

2010-12-30 @ 10:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0