Söndag och en tomm dag.

Hade en underbar morgon med en lång skypstund med bästa Maria! Snackade i över en timme och vi hade kunnat fortsätta en till. Men tiden fanns dock inte till det.

Silje kom och vi åkte och tankade bilen. Tog sedan bussen till Seattle för vårt LCC möte. Var väl helt okej ändå. Bytade julklappar, jag fick ett starbucks presentkort på 10 dollar tror jag. Vet inte summan men vi skulle ha presenter för 10 dollar så antar att det är summan.

Lucia min lcc hade varit så snäll och gjort vars en magnet med ett foto på hela gruppen. Blev faktiskt överaskad och glad. Kul att ha.
Vi tog lite bilder, snackade och sen åkte vi hem igen.


Glada med våra starbucks muggar :)
HERREGUD, KOLLA PÅ MINA FAVORITSTÖVLAR!!!!!!
Det är ju så att man vil börja gråta. Har precis varit på alderwood mall ikväll och så går de sönder när jag kommer hem. HÄRLIGT!
Och jag drog inte ens av dem med fötterna utan gjorde det med handen och så åkte häla helvetet av.. Snacka om att man blir besviken. Nu msåte jag ju åka och fixa dem en dag..


Sitter och skypar med Catrin nu och kastar ne massa dynga på henne. Är så nere idag haha . Får gottgöra henne med några fina ord innan vi lägger på :)

Hörs imorgon folks!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej å hå vad tiden går.....Snart är du hemma min goa tös o det ska bli sååååååååååå mysigt. Längtar så det knakar...hihih Vilken mysig helg du har haft men ibland kan det bli för mycket av det goda. Love you <3<3<3

2010-12-13 @ 08:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0