STARBUCKS och NYA GUMMISTÖVLAR

Silje och jag åkte på en liten tur ikväll och med mina presentkort på Starbucks köpte jag mig två till saker att hänga i min framtida julgran! Två starbucks koppar/muggar/glas. Så söta och så rätt!
Varje jul har man en ny design på pappersmuggarna (i detta fallet en porslin mugg). Så detta är den man får sitt kaffe eller varma choklad i just nu. Så ett minne till härifrån och sen kommer ju STARBUCKS från Seattle! 
 



Som ni såg i måndagens inlägg, mina gummistövlar pajjade. Hela sulan åkte av. Så in fick jag flyga på Urban Outfitters och fixa ett par nya. De hade ett par svarta i affären, en annan modell så för ville inte ha denna mer ju.
Men de hade inte i min storlek. Så en som jobbade där visade mig dessa på internet och de tyckte jag var ganska fräcka. Ok att ha liksom, ändå lite fina med. Så de blev de, det blev bytt i bytt. Så de ska komma med posten inom en vecka :)


Skönt att ha de fixat. Nu ska jag kolla Julkalendern och kanske Victorias Secret för några inköp med mina andra giftcards.. Älskar att shoppa med giftcards! Så jävla billigt haha

(finns ett inlägg till under så ni vet för er som vill)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Petra, Detta blir min sista kommentar till dig i USA Det måste ha varit en helt undebar tid något Du alltid kommer att ha med dig oavstt var eller vart dina vägar kommer att gå, tack för alla vackra

bilder o foto dina berättelser om vardagen i familjen som du säkert kommer att sakna det vore konstigt annars men Du kommer att finna andra utmaningar i livet, önskar dig välkommem hem till Sverige.Nu packar jag för min resa inte lika långt bort o inte lika länge ,känns mycket konstigt att åka hemifrån en jul det har jag aldrig tidigare gjort men jag har ju hela min älskade familj med mig

och mina vänner här hemma finns i mina tankar inte minst julafton då jag kommer att tänka på tidigare jular

God Jul Gott nytt år hoppas få träffa dig du är säkert lika god och söt som jag sett dig på skärmen

i snart ett helt år KRAM från Gunnel

2010-12-17 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0