Another update just for you..

Så nu är mina lata dagar över.. I alla fall för ett par veckor..
Jag har jobbar eller ja går som en trainee på Marriott, Renaissance i Malmö.
Idag satt mitt alarm off at 4.20 in the morning. Jag trodde jag skulle dö, man ja det fanns inte tid för något segandes.
Tog bussen 5.24, var inne på Centralen 6.16 och började jobba 6.45.. Amanda har lärt mig en massa idag..En väldigt snäll och trevlig tjej..

Blir till att försöka komma i säng vid 21 idag med. Så att jag kan få lite sömn.

Annars händer det inte allt för mycket, jag ska jobba nu ons, tor och fre 6.45-15.15.
På fredag ska jag till Lisas lärarexamens middag på Idala gård. Ska bli mycket trevligt.

Jag glädjer mig lite mera för varje dag som går över att vara hemma.

På söndag ska jag hem till Jonas på besök. Har inte sett hans lägenhet så blir lite chill hemma hos honom.
Lördag har jag inget bestämt än så får se vad som händer.

Annars gör älskar jag att det är Hansbolls VM på tv. Underbart, älskar handboll, kul med mycket sport på tv.
Sverige spelar idag! 20.15 går startskottet.. Men ja hinner väl inte se hela, för jag måste ju gå och lägga mig så fruktansvärt tidigt numera..

Har pratat med Pappa i 50 minuter och sen har jag precis pratat med Maria i 50 minuter.. Så nu är jag helt slut hahha. Mamma kom precis in från ett styrelsemöte. Så ska se handboll och mysa med henne nu. Hörs imorgon! 

Love till er! 
 
Renaissance Malmö


Kommentarer
Postat av: Saraa

Jisses!! Vad kostar ett dubbelrum en natt där? (a)

2011-01-19 @ 09:21:49
Postat av: Mammi

Där hade man ju gärna övernattat både 1 o 2 dygn....

2011-01-19 @ 15:20:41
Postat av: Hässleberga

Välkommen hem!!!

Har släkten någon rabatt?

Kram

F,K&M

2011-01-19 @ 17:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0