Arbetsförmedlingen, jadå!

Så idag har jag anmält mig på arbetsförmedlingen.
De ni.. Här är man arbetslös.

En extratjänst räcker inte länge.

Så nu är jag ute på marknaden. Söker för glatta livet!
London, Norge here I come! Eller kankse.. Får se..
Jag tar allt jag kan få. Eller inte riktigt kanske, men nästan.

Jag har även fixat med lite andra saker idag, skönt. Fått undan lite.

Ska maila mitt CV till någon till imorgon och kolla Platsbanken.

Till kvällen blir det mat och handboll med pappa och två av hans kompisar. Sen ska jag ta bussen till malmö och jobba.

Blir en svettig kväll. Med handbollen, USCH. Så spännande..

Sen får vi se vad som händer resten av helgen mer än jobb och kalas för moster ulla.

Nästa vecka ska jag träffa lite kompisar.. och SÖKA JOBB! Och försöka komma på något jag vill och planera framtiden lite hehe. INTE LÄTT vill jag lova..

Är även monster glad för jag har gått och blivit med bil (i alla fall i 3 veckor till). Maria en kompis till mig är i Australien och reser runt så jag får låna hennes bil. HÄÄÄRLIGT.

Nej nu ska jag återgå till CSI Miami sen blir det sängen.
HAAAAJ!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att du uppdaterat! :D Du hittar snart ett jobb ska du se! Kram <3

2011-01-28 @ 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0