Då var det ett nytt år! Välkommet 2011

Idag körde jag Silje och Greta till bussen, en åkte jag in om banken och avslutade alla mina konton. Cashade ut, fick allt (de lilla, haha) i kontanter. Känns lite konstigt. Nu har jag bara kontanter att leva på, inget kort. Det som man är så van vid.

Sen i eftermiddag åkte jag till Jossan i Redmond, mycket trevlig tjej och även alla andra som kom med. Härliga brudar i Seattle!!!! <3


Vi började alla hugga in, och man gjorde de man kunde liksom. Catrin kände att dela ut bestick var bra för henne. Men sen minsann, så avancerade hon till sås göraren.. Det ni..

Jag rensade fläskfiléerna, marinerade dem och stekte. Rörde ihop skagenröran till avokadorna. Steffi gjorde potatisgratängerna och Jossan hade gjort den vita chokladmoussen sedan innan! Toppen mat, 5 toasters av fem möjliga! Smakade gudomligt!


Lite vin problem..

Men som ni ser i glasen så lyckades de tillsist..

Förrätt

Varmrätt


Dessert



Angelica blev lång som fan i sina klackaskor :) Jag blev ännu mera pygmeé


Jag körde hem vid 23 tiden, för att jag ska jobba imorgon klockan 10.00. Kände inte då att det var lönt att sova över, eftersom vi inte kommit i säng före 03.00, det kan jag lova. Och så skulle jag lämnat 09.00 , vilket kanske blivit för mycket.
För de behövde mig till att ta hand om pojkarna medans de tar ner julsakerna...
Så jag satt på mitt rum och hörde de dova smällarna, en känsla jag älskar. Det är något speciellt. Skypade med pappa när det blev nytt år. Så han är den första och enda än så länge som jag pratat med detta året..

Ska krypa ner under täckena nu, och se om jag kan sova något. Är inte trött dock.. Kl är nu 01.15.

Säger godnatt alla!
Nu är det den 1 januari 2011 hos oss på västkusten med.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Åh, jag missade dig...min tös....GOTT NYTT 2011, snart är du hemma. Det ska bli gött....:-) <3<3<3

Vilken god middag ni kockade men den slog nog inte Maxis goda fr i fjol. Hoppas att vi ska hinna skypa lite med dina pågar o de idag eller på din lunch...Ha det bäst o älskar dig.Kramis <3<3<3

2011-01-01 @ 12:12:29
Postat av: Maria

Så fin du var i klänningen :) Gott nytt år snäckan <3

2011-01-01 @ 13:44:50
Postat av: Mammi igen

Håller med föregående talare....Jätte fin klänning..:-)

2011-01-01 @ 15:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0