Hårtoning

Idag har jga tonat håret! Det bäste jag gjort på länge. Kände att detta gick inte mer. Så när jag var nere på ICA köpte jag mig lite blond hårtonings schampo. 

Resultatet blev faktiskt över förväntan bra. Utväxten ser bra ut, nu ser de ut som hela håret är lite mörkare blont och med ljusare inslag. Fint faktiskt :) 

Har inte gjort mycket denna dag. Varit och handlat två gånger, färgat håret, kollat tv, kollat lite jobb, duschat och umgåts med mamma och petra som varit hemma från jobb respektive skola. De mår nämligen inte bra och min mage mår inte riktigt bra heller.
Fick ringa till jobb och säga att jag inte riktigt mådde bra så får se hur jag mår igår. Skulle ringa och ge besked när jag vaknar imorgon.

Annars blir de en tv tittar och jobbsökande dag imorgon med.
Andra helgen jag är jsuk i så fall sedan jag kom hem.
KUL JU, VERKLIGEN.

Sitter och är sjukt irriterad och mina nerver pallar inte mer. Kollar på Handbolls semifinalen mellan Sverige och Frankrike. Frankrike är ju ett bra lag, kan man inte neka till. Men blir ändå så besviken! Aja ändå en fin insats av Sverige i denna stora tävling. Att bli minst 4 är bra , ett ungt och duktigt lag :) Ändå stolt.

Nej ska återgå till tv:n och titta de sista 10 minuterna.

Ha det bäst! Och ja förresten så är det FREEEZING COLD OUTSIDE här i Sverige! -6 till -8 celsius. Helt sjukt, man fryser nästan bort och så vind på det såklart..


I miss the sun and the warm breezes! Give me some summer, please!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja vem önskar sig inte till varmare breddgrader...

2011-01-29 @ 08:35:28
Postat av: Sabrina, mitt liv i London

Wiiie :) meen du har ju glömt att blogga om att du ska hiiiit och hilsa påååå :D kraaamis

2011-01-29 @ 18:09:40
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0