I grabbed a cold! gaaahhh

Så här sitter jag med ett tungt huvud och näsan är stramar och gör ont av allt snytande.

Men ja det är väl okej, antingen fick jag det på planet eller så hade jag bacillen med mig hemmifrån. 
Hoppas det är lite bättre imorgon..  Har varit mycket trött idag, men mest utmattad. Så tror inte det är så mycket tidskillnaden utan mest min förkylning.

Idag har jag packat upp lite, men mest inte gjort något alls.
Känns fortfarande väldigt konstigt att vara hemma.
Säger hela tiden, sånt har vi inte HEMMA och menar då i Everett. Jag har aldrig pratat såhär mycket om HEMMA i Everett förut. Inte när jag varit och rest i USA. Känns som att jag är på besök hemma i Sverige och ska snart åka tillbaka igen.

Usch, skumma känslor lurar här..

Hörde att mina pojkar var sjuka, Dex har öroninflammation och lunginflammation. Och Nic har haft feber, så hoppas de kryar på sig mina hjärtan.

Fick extrajobbet på Marriott, behöde inte ens gå på en intervju. Skönt ju hehe. Hade inte orkat idag heller, så hade fått boka om intervjun ändå. 
Så ska börja tränas på måndag och jobba där i 2 veckor och så får vi se. Förhoppningsvs är vi alla nöjda sen :) Det hade ju varit det bästa..

Nu ska jag snart hoppa i säng, är inte så trött men känner att jag borde. Ska prata med studie och yrkesvägledaren imorgon. Sen på fredag kommer Chumpa och Mattias kanske, på söndag ska jag på släktkalas hos Birgit och Bertil och träffa alla släktingar:) Ska bli kul.. 

Hörs en annan dag. MISS MY USA AND EVERYONE THERE!!!!!!♥

Kolla här om ni vill se mer bilder från när jag lämnade Seattles flygplats...
http://katieandjoel.com

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kom på mig själv flera gånger igår att jag bara satt och tittade på dig. Då små log jag o tänkte Åh vad härligt att ha dig hemma mitt hjärta. Tillsammans ska vi fixa detta, förstår att du saknar dom små liven. Love you....<3<3<3

2011-01-13 @ 06:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0