Let it snow, let it snow, let it snow..

Idag har jag mått lite bättre, men inte super bra dock. Pratat med yrkesvägledaren och kollat utbildningar på internet.

Jag har packat upp mina väskor, allt FICK PLATS. SO JOEL, I CAN COME BACK AND BUY SOME MORE;) IT ALL FITS IN MY CLOSET!! hahah

Och ja som ni ser så har det börjat snöa här. Startade nu i kväll. Riktigt stora snöflingor och det ligger på 0 grader.

Får se hur det ser ut imorgon..

Här har ni en liten film, ganska mörkt men ni ser lite iaf..



Får se om man vågar titta ut ur fönstret imorgon.. Gizmo och jag tycker det är kul. Men ingen annan, alla man pratar med svär och kastar dynga på snön.. hahah, förstår inte varför ;)

Imorgon kommer Chumpa och Mattias över på tacos och kortspel med min familj. Mysigt :)
Lördag kanske Malmö och träffa någon.
Söndag släktkalas :)

Hoppas ni alla har det bra i USA. EVERYTIME I MENTION HOME I MEAN EVERETT. THAT IS MY HOME. I DONT SAY EVERETT I SAY HOME, BACK HOM WE DID THIS AND THAT. bla bla bla.. It's so different.. and difficult. It's not like, this is not my home in Sweden. It's just strange, I feel lika a stranger in my own home, but I know It's gonna but still. It's an interesting experience..

Nen, men hörs imorgon.. :)

Kommentarer
Postat av: Marina

Sv. Nej jag har inte tagit bilderna, tyvärr :) Hittat dom på weheartit.com



Tack, jag hoppas verkligen att jag kommer iväg snart :D



Kram!



2011-01-14 @ 12:20:39
URL: http://notesbymarina.blogg.se/
Postat av: Siljis

Heeeeeey!



I miss you sweetie! Bullriding var jeg paa i dag! Fett kult!



God helg sweetie!



<3

2011-01-15 @ 08:59:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

Nu va de lite för länge sedan du uppdaterade. :)

2011-01-18 @ 20:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0