Näst sista lördagen i Everett

Idag vaknade jag, skypade lite. Gjorde mig i ordning.
Började jobba, badade pojkarna. Sen hade jag dem till lite över 15.00.

Gick sedan upp på mitt rum och laddade upp bilder från igår på facebook, svarade på mail och gjorde annat smått och gott.

Såg även på tv, eller ja gör det nu igen. NCIS, älskar dessa kriminalserier!

Vi åt tillsammans, jag åkte och handlade inför imorgon.
 
Jag har bakat kladdig chokladkaka! Ser god ut och det luktade gott. 

Så imorgon kommer ett par vänner över, blir chips och dippa. Kakor och gotter + lite sällskapsspel.

Sen ska jag och Catrin och Hanna åka och se Seahawks. Seattles amerikanska fotbollslag..Jag har ju inte fått gjort det än, så det hade ju varit superkul att göra det. Sen är det ju en sak att biljetterna kostar skjortan! Skulle nästan vilja gråta, men det är det värt hoppas jag :) Och så får jag ju använda min Peak jacka med :) För första gången sedan jag flyttade hit..

Jag har precis varit och hämtat Silje och Greta på Outlet mallet, där blev de avsläppta av bussen från Vancouver, BC. Det andra alternativet var Seattle så detta var klart bättre. 
Fyllde å lite bensin på bilen och nu är jag hemma. 
Ska snart lägga mig, eller ska kanska kolla lite på tv serien som vi följer tillsammans Katie Joel och jag. Jag ligger back ett avsnitt nu när jag hämtade töserna.  

NU, nu kommer det något äckligt! Känsliga läsare varnas. För det är verkligen riktigt äckligt!
Så öppna inte bilden, och säg inte att efteråt att ni inte ville och skyll på mig sen.
Men ja det har ju varit lite trögt för vattnet att tömmas ur badkaret om man säger så. Ganska länge faktiskt, men jag har inte riktigt tagit upp det än. Och ja Joel råkade börja rengöra min vask (sink) för den är lite igen ploggad med. Sen sa jag att ja badkaret är inte bättre.. Och ja ni kan ju se själva, Joel höll på att dö och jag med. SPY ville jag! Han tog upp allt sen rengjorde och städade ag efteråt. Bra deal enligt mig.

Så nu jävlar rinner vattnet ut, nästan sugs us/ner..



Nej hörs imorgon gott folk!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Du kan verkligen få en till att skratta..din tossa:-) Ja tänk vad tiden hr gått fort njut av dina sista dagar med pågarna....Kommer att sakna de små liven. men det bästa är att du kommer hem igen......:-) Längtar efter dig min snäcka. Ha en mysig em med dina goa vänner. Hälsa Cattis saknar henne...Kramis

2011-01-02 @ 10:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0