SEAHAWKS GAMES IS THE SHIT!

Så idag hade Katie en liten playdate. Så Catrins familj kom över och även en annan familj. Sen bokade vi biljetter till att se Amerikansk fotboll!

Vid 1 kom Greta, Silje, Angelica och ja Catrin var redan här ju. Så vi fikade på kaka, chips, morötter och dippa. Snackade och hade det trevligt.

Sen flög vi iväg mot busshållplatsen, Catrin och jag. När vi är framme, men har inte parkerat än så ser vi att bussen kommer. Så jag släpper av Catrin, kör och parkerar och springer till bussen.

Men vi hann, sen hämtade vi biljetterna på en pub. Väldigt säkert, kändes riktigt tryggt.. haha NOT!
Jag var så nervös, ända tills jag fick dem i min hand. För jag fick itne en riktig konfirmation heller. Men ja det löste sig. Och ja in kom vi, gratis små handdukar fick vi, 4 stycken tog jag. Och en blå tygpåse med :) Inte illa..

Hanna, Steffi, Catrin och Jag

Stadiumen tar 67.000 åskådare.. Och ja som ni ser så var det ju GANSKA fullt :) COOOOOLT..


Jag hade en riktigt trevlig dag och kväll! Tack alla♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0