Fredag

Idag tog jag och Adam oss en tur till vellingeblomman och slättarpsgård . Hade inget att göra, vädret var tråkigt regnade och var grått, inga mammor/barn kunde leka med oss . Så vi fick försöka komma på något att göra. Så mot vellingeblomman tog vid oss. Adam tyckte det var kul med alla människor och barn. Var många barn med mor/farföräldrar och mammor/pappor. De hade väl varit med på lucia i skolan och sen åkt och fikat med sina barn. 
Adam gillade alla julljus, julslingor, tomtar och brunnar .  Han utforskade hela vellingeblomman . Handlade lite smått och gott, på slättarpsgård handlade jag ett par mockasiner till Adam och en mössa på rea. 

Väl hemma så somnade Adam och jag kollade lite tv liggandes i soffan. Ikv har älskling och jag ätit lite tapas. Herregud så gott , 
Foccaciabröd, fina salami, fina lufttorkade skinkor, serranoskinka, oliver mm. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0