Dop planering

Idag har jag hunnit med massor. Adam har sovit mycket idag. Antingen växer han eller så är det bara förkylningen som tröttade ut honom idag. Jag diskade, torka disk, tvätta sängkläder, hängde in dem, renbädda sängen, hängde in kläder, plockade undan, la in ansökan om föräldradagar på f-kassan, mötte syrran efter hon slutat jobb, gick ner till Ica o handlade det sista till middagen. Ganska nöjd med min dag. Sen kom mamma och svärmor (syrran var redan här) över så vi har planerat Adams dop. Var en mysig kväll. Kommer bli ett toppen dop, det känns så. Det är kul att planera och spåna lite. Små mysigt..
Nu ska jag hoppa in i sängen, Adam har sovit ett bra tag. Jag är dum om jag hoppas på en massa timmars sömn.. Han vaknar nog snart.. Och vi lär säkert ha nätter som de senaste. Mkt snor eller nästäppa, vaknar var timme till varannan pga att han har det kämpigt att andas när han ligger ner.. Det är inte mkt man får sova inte .. Hoppas han är bättre snart.. Vi hörs, imoron är det redan torsdag, veckan har flugit iväg som alla andra veckor :S


Kommentarer
Postat av: Anneli

Visst e det mysigt med lite dopplanering, håller jag oxå på med för fullt :)

2013-02-21 @ 11:29:00
URL: http://vardagssaker.blogg.se/
Postat av: Sofie Lindkvist

Om du inte redan gör nästoalett så rekommenderar jag det när de små är förkylda :) funkar väldigt bra, och är gjort snabbt och lätt :)

2013-02-24 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0