Efterkontroll

Då har jag också fått varit på efterkontroll. Idag på pricken 8 veckor efter förlossningen. Allt såg okej ut, jag fick klart godkänt. Fick p-piller utskrivna och jag måste göra knipövningar!! Men det visste jag redan. Jag var riktigt klen haha.så de måste göras nu, bruka allvar Malin!! ;)

Sen ska jag rings och få en tid till gyn på lasarettet. Har några småjusteringar som måste fixas på den ena läkningen av några stygn. Inget stort inget farligt men något lite som ska göras för att det ska bli ännu bättre. Så klart godkänt. Skönt.

Så idag är Adam hela 8 veckor. Det är sjukt!! Snart två månader.. Om 6dagar.. Vår lille kille.

Imorgon ska jag, mamma och syrran till emporia och shoppa lite.. Kommer bli toppenmys. Annars har vi inga stora planer för helgen så. Andreas ska träffa en polare på söndagen tror jag och vi ska kanske svängs förbi Adams faster med familj och snacka lite :) kommer bli hur bra som helst..

Trevlig helg alla.. Bjuder på en bild på mig och McAdam som jag kallar honom (det är Adams morfar som kom på smeknamnet, och jag gillar att säga det, på engelska såklart haha)...Adam var på sin "signature pose" hjärtegulltulltull <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Tänk 2 månder!!! Tiden går fort minsann :) hoppas allt är bra med er.

2013-02-01 @ 18:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0