Tisdagsmys

Har en liten småsnörvlig kille. Som sov lite dåligt igår på dagen. Vaknade flera gånger under sin vila som han inte brukar göra annars. Inatt ville han inte heller sova, så fick tillsist bli att han fick sova tätt intill mig . Då funkade det.. Konstigt !!!
Sen var pappa snäll och tog honom när han vaknade imorse vid 04:00. De gick ut och la sig i soffan så fick jag sova lite lite ostört iaf.. Sen ville lille McAdam inte somna om ordentligt. Men till halv 8 kunde jag dra på det. Då blev det amning, sen upp och komma igång med dagen..

Idag lämnade Andreas sin bil hemma och tog min bil till jobb. Detta för att i eftermiddag ska Adam och jag in till Malmö och hälsa på jobb :) ska bli kul att visa upp min skatt.

I söndags hade vi en toppenmysig dag. Fixade lite hemma, skönt! Städade toaletten , satt upp jullådorna på vinden, tömde vår källsortering osv.. Ni vet sånt man inte hinner med i veckan...

Nu ska jag försöks vila lite.. Jag är också lite halv snorig och känner mig lite hängig. Adam sover i min famn, ska försöka flytta honom och sen hitta en bra plats för mig att släcka ögonen på.

Dekorationerna är nu bestämda till doptårtorna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0