Sommar och snart semester

Idag har Adam och jag inte gjort så mycket. Känns mig lite rastlös. Men vi kom ut på en 2h tur i förmiddags iaf. Ner till öppna förskolan för att hämta gipsavgjutningarna . Blev så fina, är riktigt nöjd. Adam var duktig på det där. Köpte även ett tjockare finare papper (sånt till scrapbooking) som vi ska trycks hand hand och fotavtryck på. Jag har inte blivit färdig till att göra det. Så now it's finally time. Sen ska de sättas in i Adams "boken om mig ". Blir nog tryck innan bad ;)

Jag fick också satt in pengar på Adams konto som han fått i julklapp och doppresent. Bättre sent än aldrig. Men såklart glömde jag några pengar som inte låg med de andra. Så får bli ytterligare en runda till Nordea i veckan. Att man alltid ska missa något.

Vi hade en härlig helg , helgen som varit. Trevlig midsommar, o midsommardag. Träffat familj och vänner. Fått gjort lite är hemma och umgåtts som familj. Mysigt att ha Andreas hemma<3

Snart har Andreas semester och det ser vi verkligen fram emot. Adam och jag :)

Det får räcka för idag. Kommer lite bilder. Så hörs vi snart igen förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0