Fullt ös idag

Idag var det full fart från morgonen. Upp 06, plockade undan en massa, åkte till maxi lite i 9. Hemma 9:30, Adam somnade. Jag städade toaletten, hängde upp den färdiga maskin tvätt  sen gjorde skink/broccoli paj med purjolök. Blev mkt god. Jag var tvungen att fixa lite god lunch då Birgit och Bertil skulle komma på besök. Pappa kom också, då jag även bjöd in honom. Alla gillade pajen och så tog jag fram några dajmgömmor från frysen. 
Var jättekul att träffa Birgit och Bertil, och de är så glada för Adam. Bertil var helt svettig som han flög runder med Adam, jagade honom, spelade/rullade boll osv. Verkligen två underbara människor. 
När de gick 14:30 så tog jag och Adam en timmes tupplur innan det var dags art laga mat igen. Blev fläskpannkaka och Adam var glad :)

Fick även ompyntat , hämtade hem lite gran och fixade lite . Inget stort men kul med lite nytt. 







Adam fick ett puzzel av B och B idag. Det var poppis. 





Nu ska jag ta det lugnt framför tv:n och mysa med mitt stora hjärta. Imorgon blir det inget bloggande. På kvällen när Adam somnat tänkte jag fortsätta (har i princip inte börjat haha) med fotoboken på Adams första år. 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det var trevligt:)

2013-11-20 @ 21:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0