Busat i snön

Sitter här i vintermörkret, precis druckit oboy och ser snöflingorna dala ner...

Såg brottning och STARKE vann ju såklart .. Vilka grabbar säger jag bara.. :) 

Cattis, Miris och jag pratade lite efter brottningen och handlade godis på videomix.. Vi har umgåts, pratat och sen kom Martin hit en sväng, sån pepparkaksgubbe han är, mys på han. 

Vi kom sen på den utomordentliga idén att ge oss ut på upptäcksfärd i Anderslöv. Vi såg massa hus, inga pulkor och bilar som sladdade...
Jag, Mira och Cattis lekte lite i snön och vi hittade sen en pulka som vi åkte på i vår backe.. Där hängde även Kim och Timmy på.. 

Nu ska vi gå och nanna efter en lång, händelserik dag.. 
Ha nu en fortsatt trevlig helg och känn er inte alls för stressade nu inför jul och alla klappar som ska vara inköpta ;)
Jag önskar er lycka till....

LOVE
M


Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja va härligt att träffa sina kära vänner o vissa Anderslöv by night o se vår THYSSELSBACKE live.....:-)

2009-12-19 @ 13:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0