Det snöar och töar och snart bor vi på öar

Detta mycket söta, roliga skrev Joel min värdpappa till mig igår:

- I hope the overwhelming cuteness of the boys will help give you some solace.  Honestly, I'm hoping their cuteness will make up for a lot of the struggle they'll put you through.  They're getting very, very good at climbing...  <shudder>

Låter ju kul, hahhaha så rolig han är Joel. Men han har humor vilket jag starkt gillar :)

Nu är jag hemma efter att ha sovit två nätter hos Cattis och ska stressa sönder nu ... Vi ska köra till mormor o morfar om 100 minuter och tiden börjar rinna iväg.. Jag ska hinna duscha, göra mig i ordning och gå en runda med Gizmo !

Ha en superhelg allihopa.
Älskar Catrin by the way ;)

Nu är även Erik hemma vi lekte med honom igår Maxi, Cattis och Jag. Idag kom Martin hem med Wiiioooo så kul.. Och om 2 dagar kommer älskade, bus Alex hem ! 

Nu måste jag skynda mig... LOVE 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0