Dumma hals

Haft en lugnt dag. Pappsen kom förbi och fikade till lunch. Resten av dagen har jag dödat med TV, vila och datorn.
Åkte en sväng till Mira med Kim innan deras träning. Gav Jonas sin födelsedagspresent på träningen och kollade klart brottningträningen innan jag åkte hem..

Har ont i halsen, svettas, fryser om vartannat och även ont i hörselgången och svalget.. Pallar inte , vill inte vara sjuk ! Känns som jag kommer vara det tillräckligt när jag kommer till USA.. Mina barn kommer smitta mig med baciller innan jag blir resistent mot dem.. :) Kul ju ,det ser jag verkligen fram emot... NOT!

Nu ska jag snart sova.
Mina vänner är guld värda och jag kommer ha den bästa julen någonsin (kommer sakna Pappi dock) och bästa nyårn och allt!
PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Syster Mamsen

Ja du, jag rek. ta näsdroppar, ipren, drick mycke vatten, vila och ta det lugnt.. Det var allt o då är du skyldig mig 150:-.....Krya på dig....Kram

2009-12-15 @ 08:52:02
Postat av: Emilia, blivande au pair i Los Altos,CA

Stackare, krýa på dig Malin!

Det är inte vad man vill vara nu precis.



Ja, antar jag med kommer bli sjuk när jag väl kommit till USA. Brukar vara så när man kommer till nytt ställe! :P.



Jag har fortfarande inte fått flygbiljetten.. Nyfiken ju. =/



kram <3

2009-12-15 @ 13:14:38
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Yasse

Åhhhh vad jag längtar tills du kommer. Här är underbart ! =D wiii, så lite tid kvar nu =D <3

2009-12-16 @ 07:11:07
URL: http://yasseiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0