Flygtider och förtidig julklapp

Nu har jag fått mina flygbiljetter (äntligen).. Jag kommer flyga från Köpenhamn 13.20 till Island (tar 3 timmar) sen är där en väntetid på 1 ½ timme. Efter det är det dags att flyga mot JFK Airport (tar ca 6 timmar). Allt som allt blir restiden inkl. väntetid 10 ½ timme..

Flyger sen vidare mot Seattle efter 5 dagar med en tjej från Österrike. Vi flyger från JFK till Seattle och de tar 6 timmar och 45 minuter.  

Ska bli kul detta, allt börjar bli så verkligt nu :)

Idag fick jag öppna en förtidigt julklapp från mammsi :D Det var en julig, röd, hård, stor och glansig resväska :) Mkt fin och nu står den och väntar på mig på vinden inför USA .. 

Är med Cattis och Maxi + Gunni Gunilla :)   
Ska se tv och mysa i snöyran ...



Sov gott alla ...
PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Emilia, blivande au pair i Los Altos,CA

Vad fin! Bra julklapp ;)

2009-12-18 @ 14:13:12
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0