Heldag i Malmöstad

Idag blev det en tripp till Malmö med Keithan och Cattis :) Mycket trevligt.. Fick shoppat en liten juleklapp till Syster, en överraskning till Cattis till jul, en liten sak till Sandra + en nyårsdress (byxtress med korta ben)..
Är mycket nöjd med alla mina inköp  hehe..

Vi åt lunch på Jensens och avsluta med en varm behövlig choklad innan vi tog bussen hem till Smyge. Catrin har just nu en matchning i California, 1 timme utanför San Francisco. De har en söt liten flicka på 3 år och de är svenskar, de har pool och jacuzzi. Behöver jag säga mer??? PERFEKT JU.. Håller tummarna för mitt hjärta!

Nu ska vi nanna kudden är döds trötta! Tack för en trevlig dag... Idag är det förresten exakt 2 veckor tills jag FLYTTAR här ifrån.. Time flies by!
Imorgon ska jag bara ha en slappedag och ta hand om + mysa med Gizzie love!

Godnatt,
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Shit va tiden går fort....Nu måste vi hinna mysa mitt hjärta....

2009-12-22 @ 10:43:28
Postat av: Sabrina

åh vad kul för henne :D tråkigt att dom är svenskar bara.. fast hon kanske vill ha svensk familj? :D

2009-12-22 @ 17:54:18
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0