HEMMA I SKÅNE!!

Helllloooo Skåne HERE I COME! Älskar ändå Skäne hehhe .. Skönt att vara hemma..Inget fel på Sthlm alls men jag hade velat att huvudstaden kunde bjudit på finare väder nu när jag kom och hälsade på :)

Haft en helg fylld av mys, pendeltåg, god mat, trevligt sällskap, en stad fylld med julstämning och amerikanska ambassaden...

Var på ambassaden idag, gick upp 5.30 och var på ambassaden 7.10, vid 7.30 började det regna och det fortsastte till 8.10 (BOKSTAVLIGEN INTE KUL)!! Jag stod som 3:e person i kön och kom in som 2:a för tjejen före mig fattades något på sin inbetalningslapp så hon blev bortkörd .. Då blev jag lite skrajj eftersom jag var rädd för att mitt inbetalningskvitto inte skulle vara korrekt:O men allt mitt stämde och in kom jag.. Där fick jag vänta tills vid 9 då jag ropades fram till en disk.. Där blev jag intervjuad av en amerikansk man/gubbe och han ställde lite frågor o så bara + tog mina fingeravtryck.. Så 9.10 var jag klar och ute på Svensk mark igen ;) Kort visit i USA.. Marken äga ju av USA !! hahah

Blev lite shopping idag (men sparar mig till USA, I soon come).. Åt även middag hos Lena på Södermalm innan vi åkte till flygplatsen och hem..
Här kommer lite bilder.. har fler kan jag ju säga hela 65 st på typ inget .. Men Men
Nu ska jag sova sen träffa älskade Mira imorgon<3




Mamma & Jag på musikalen


På julmarknad på Steninge Slott



Peter & Mamma ovanför Plattan, Sergelstorg
(Ett stort tack till Mammsi och Peter för att ni ställt upp denna helgen♥)


Jag kl 7.00 imorse utanför Ambassaden


NK så underbart fint dekorerat.. Det måste ha tagit lång tid.

Godnatt alla
PUSS♥


Kommentarer
Postat av: emilia, blivande au pair i los altos, CA

Ja, skåne e allt bra det ;).



Kände mig som en redig bone uppe i stockholm, som att man inte passade in där riktigt.. Men ni ser ut att ha haft det mysigt iallafall, och tur att ambassaden gick bra :)



kram <3

2009-12-07 @ 23:45:01
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Tack själva, usch va tiden går fort nu...Måste passa på o njuta av din sista månad tillsammans..:-)

2009-12-08 @ 08:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0