I've got a package from Everett!

Idag har Jag, Cattis, Gunilla och Martin varit i Ystad på besök.. Lite shopping blev det, en jättefin ljuslykta och nya hörlurar till min MP3 :)

Sen skickar Mamma ett sms till mig som lyder:
- Du har fårr paket från Everett!!!!

Såhär såg det hela händelseförloppet ut...




Det innehöll:
- 3 st Seattle Chocolates.. Någon speciell choklad från Seattle
- 3 st kartor över Oregon, Washington, Seattle, Washington, Everett/Edmonds/Lynnwood, Washington
- 1 Julfoto på hela familjen + ett brev med en summering av


Paketet/Paketen innehöll följadne:
- 3 st Seattle Chocolates, någon speciell fin choklad från Seattle
- 3 st kartor Seattle, Washington/ Everett/Edmonds/Lynnwood Washington/ Oregon, Washington.
- En bok som har fått mycket bra och lovande kritik. Bloodsucking Fiends.
- Seattle map i kort form, en sevärdhet/attrakton står på varje kort + vägbeskrivning.
- Ett kort hela familjen, julfina och allt. + ett brev där det fanns en summering av det gångna året..

TUSEN TACK! Joel, Katie, Nic, Dex och Laura...

Ska äta nu sen ska jag köra en runda till Rydsgård.. 


Cause two is better then one/ M&C
LOVE♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0