Merry Christmas

God Jul alla där ute i idag.. :)
Hoppas alla får en mysig, kul och underbar jul med mycket skratt..

Jag har varit i Kyrkan på julgudstjänst kl 12 med Catrin och Larssons.. När jag kom hem la jag mig och sov i 2 timmar, har precis vaknat.. USCH FY OCH BLÄ... Mår inte alls bra:/
Jag ska snart gå och göra mig klar för ikväll, vet inte vad jag ska ha på mig än, men det lär ju lösa sig..

Nu börjar Kalle Ankas Jul om 2 minuter.. Ska inte se det i år.. Inte så att de lockar så mycket tyvärr.. Visst är det tradition osv, men ändå inget jag tänkter sitta och kolla på om jag inte är lite tvungen och är med barn.. :)

Ha en riktigt god juldag och följande helg ! Visa alla era familjemedlemar, vänner och kära att ni VERKLIGEN BRYR ER OM DEM ! Det är vad denna högtid handlar om. Kärlek och Mys♥

Lite bilder sen föraa julen


Andreas, Petra, Morfar och Jag. Alla barnbarnen samlade !


PUSS♥

ÄLSKAR MINA VÄNNER OCH MIN FAMILJ OTROLIGT MYCKET!
Snart finns jag inte så nära er längre och inte för en lång tid framöver heller.. Jag kommer inte kunna nås på en signal eller ett sms. Utan jag kommer ha fullt upp med mitt äventyr. Det är så ni tänker med, men ni ska veta det snurrar i mitt huvud minst lika mycker som i era. Jag vill göra detta med hela mitt hjärta, samtidigt som jag vill kunna vara här hos er, vara nära och finnas till bara för just DIG när du behöver.. Men ni ska inte vara oroliga, jag kommer aldrig glömma er, det kommer inte gå en enda dag då jag inte kommer att ägna flera tankar åt er och tänka, om bara DU, ja just DU varit hos mig nu så hade allting blivit lättare. Mina kära vänner och familj ni betyder så otroligt mycket för mig. Ni anar inte, det är ni som får mig att längta till varje helg, varje högtid och äventyr som kan komma upp på i vår framtid. Ni får mer än gärna dela mitt lilla äventyr med mig och komma över till andra sidan jorden, komma och hälsa på ta detta som en öppning/en chans för er själva med, att åka utom Sverige.. Spara pengar, öppna era egna vyer.
Våga åka själv eller två går ju lika bra.. Ja nu får det vara slut för idag börjar bli lite stressigt, jag lovar att jag kommer lägga till lite inom detta ämnet.
ÄLSKAR ER ALLA SÅ OTROLIGT MYCKET SOM SAGT! You are the reason I want to get up every morning and start a new day filled with adventure. THANK YOU♥
 

Kommentarer
Postat av: Emilia, blivande au pair i Los Altos,CA

Fint skrivit av dig :)



God jul på dig Malin! Ses snart :D

2009-12-25 @ 00:03:21
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Cattis

Trots att jag kommer befinna mig långt bort så kommer jag alltid att finnas nära . . men det vet du! När som helst, var som helst och hur som helst så kommer jag att finnas där för dig. Ett mail, ett sms, ett telefonsamtal, ett skypesamtal, ett brev, ett kort . . längre är det inte :) och förhoppningsvis så följer jag efter annars kommer jag och hälsar på! Känns sjukt att du ska åka på riktigt snart men det kommer bli bra, är så glad för din skull. Du är så sjukt bra min fina prinsessa, glöm inte det! Och fortsätt att vara den underbara människa som du är så kommer du komma väldigt långt här i livet.



Mängder med kärlek från din Cattis <3

2009-12-25 @ 02:29:43
Postat av: Mamma

Du kommer att finnas i mina tankar år,månader,dagar,timmar,minuter,sekunder,hundradelssekunder.....vet inte hur jag o Petra ska klara detta utan dig...men jag vet att du gör rätt...du är bara ett samtal ifrån oss på skypen....Skypen kommer att glöda...o givetvis den 4 jan får vi börja räkna ner dagarna till den 25 mars...vi längtar redan...vet att du kommer att göra våra veckor over there oförglömliga...som du brukar säga ett minne för livet...jag hoppas att dina vänner tar chansen o hälsar på dig...den chansen får dom bara en gång o det är ju högsta vinsten att komma till Usa...Ha det bäst o nu får vi passa på o njuta av de sista dagarna tillsammans..Älskar dig av hela mitt hjärta...Mamsen

2009-12-25 @ 10:01:11
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0