My last week in Sweden

Hur min sista vecka ser ut:

Måndag: Var i Ystad och Shoppade med Cattis, träffade Malmbergs och Sarha på kvällen.

Tisdag: Följa med Mamma till jobb, säga hejdå till Jonas, träffa Lisa över lunch, handla nyårsmat med Cattis och Max, ostbricka hos Lundströms på kvällen.

Onsdag: Jobba 7-15 (sista jobbedagen), träffa Sandra och förhoppningsvis Mira på kvällen.

Torsdag: Sista dagen på detta året, fira nyår med kära vänner!

Fredag: Fixa inför flytten, skriva ner nummer och adresser, packa lite.

Lördag: Ha avskedskalas för mig med släkt och familjevänner!!!

Söndag: Umgås med Pappa + packa. Även träffa Mamma och min Syster

Måndag: FLYTTTAAAARRR TILL USA....

Jag reserverar min för eventuella fel och ändringar ;)

PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Malins Mamma

Hoppas att vi hinner träffas...hahhahaah:-) Ålskar dig...

2009-12-29 @ 16:10:36
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0