Mys med Gizmo

Idag tog jag bussen hem från Cattis och jag kom hem vid 11.30.. Jag tog Gizmo på en stor runda i snöyret. Vi vallade, hoppade och plöjde fram i snödrivorna.. Åhhh vad kul han tycker det är, Gizmo literally loves it! 

Tog lite bilder på honom innan vi skulle gå in.. GUD vad söt han är mitt hjärta.
Se själv här..
 



Mamma och Petra har inte tagit sig hem från Trelleborg idag (lite halvmesigt tycker jag då jag hade kört..) Men ja upp till dem ju..

Jag har slått in mammas, pappas, petras, catrins (thihi), sandras julklappar + alla 12 julklappar till julklappsspelet ! :) Finfina blev dem allt!

Nu ska jag se Anna Ankas Jul på tv..

Ha en superbra mysig insnöad kväll!

PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Mes.....hmmmm det kan du vara själva...hahahahah

2009-12-23 @ 19:46:06
Postat av: Jenny

Åh så underbart fin hund. Så söt. :) Jag har också en Irländsk terrier hemma i Sverige (är för närvarande au pair utanför Washington DC). Saknar. Hoppas du får ett underbart år och lycka till med allt. Mvh, Jenny

2010-01-02 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0