Nobeldagen den 10 December

MALIN har namnsdag :) Tack för de gratulationer jag fått.. så söta alla som tänkt på det. Sverige har ju flaggat för mig idag :) (Hrmmm eller kankse inte men jag har väl rätt att tänka så haha).

Idag har jag solat med Mira och Sandra och resten av dagen spenderade jag med älskade Sandra. Vi har sett på film, pratat, ätit gott och spelat BUZZ och sjungit SINGSTAR (här var även Sabina med).

Sen körde hon mig hem vid 22 tiden. Då var det min tur att ta Girre på en liten kvällstur. Ska snart gå och nanna sängen kallar. Idag har jag haft ytterligare en toppen dag. ÄLSKAR DET OCH ÄLSKAR ALLA SOM ÄR I MIN NÄRHET!

Imorgon ska jag umgås med Miris heeeela dagen och blir nog att ta bilen mot Ystad och umgås med Simon och Jeppson + ytterligare en person Kim lite senare.. Idol final, film, mat och snackas.. Kan det bli en bättre fredagskväll? Jo HÄRLIGT UMGÄNGE MED, men det har vi ju!

Sov gott alla där ute.
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0