Tack Sandra och Alexandra<3

Jobbat idag vilket har gått sådär, systemet har legat nere titt som tätt vilket medför en massa klydd och extra jobb!!! SPY på det...

Jag träffade även Alexandra en liten runda "väldigt kort dessvärre" :( innan jag tog bussen hem efter jobb.. Jag fick ett fint gosedjur som var en isbjörn med texten "I ♥ Sweden", en svart prydnads älg, ett vackert kort och lösnaglar + pedikyrset... Tusen tack Alexandra.. Ska ha med mig Isbjörnen och tänka på dig! <3

Sandra kom till mig efter hon jobbat. Jag fick två sjukt fina saker! En miranda nalle med ett fyrklöver och på foten står det Good Luck .. Sen fick jag ett såååå fint halsband, det är ett hjärta med våra namn ingraverade på framsidan och baksidan står det Friends! Kan även sätta det på ett berlockarmband, mycket smart lösning, I loved it! Älskar dig Sandra, tusen tack.. Du finns alltid i mitt hjärta<3



Nu ska jag gå och lägga mig, har ont i öronen och sjukt ont i halsen :/ ORKA...

PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Malins Mamma

<3

2009-12-31 @ 09:16:50
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det var så lite :D Hoppas nu att du får en underbar resa :) Hihi :) <3

2010-01-01 @ 22:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0