1/11-09

Goddagens folket

Idag är det minsann första november, swisch säger det bara.. Tiden springer iväg i en väldans fart.. Lite så halvdystert väder idag så jag kännr mig lite orkeslös... 
Vi har Gizmo denna helgen med, har varit ute ett par stora rundor med honom. Åhh älskar det, såå skönt att få lite frisk luft. Annars hade jag bara suttit inne hela helgen lång och det är ju sjukt hahha . 



Mamma och Jag har haft slappe helg med lite städning, musik och mys :) Jag har även sett Mysteriet på Greveholm, Pelle Svanslös + andra filmer.. Skönt att kunna ha tid att se film, älskar de! Bölade sönder igår till den ena filmen, tur jag var hemma själv så ingen fick skåda detta...  

Idag har Mamma planerat min favorit söndagsmiddag! Helstekt kyckling i ugnen med brun sås, potatis, svartvinbärsgelé och ättiksgurka! Mummsfillibabbbba... De hade denna middagen för 2 söndagar sen med men gissa vem som jobbade då, JO JAG ! :( Så idag får jag som jag vill heheh..

Ska snart palla mig upp för trappan, ta ett varmt bad med lite badsalt, musik och kanske något tänt ljus:)
Ska ha ett litet minispa för mig själv hahha, så kommer lukta gott sen och vara insmord och allt...

Resten av söndagen ska jag tillbringa framför tv:n, ska se OTH och Gossip Girl osv..

PS önskar även Cezar och Albeck en fortsatt trevlig födelsedag!

Imorgon är det måndag igen och en ny start på en orörd vecka där alla har sin egna makt att göra vad de vill med den!

Ha en underbar söndagseftermiddag/kväll..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0