11/11-09

Heej och hopp alla glada :)

Idag har jag varit på ungdomsmottagningen och Anne-Maria är typ sådär världens ballaste, roligaste barnmorskan hahah. Det är som jag känner henne sen flera år tillbaks, i alla fall om man ser hur hon tar emor en och omfanmar en. Vi snackade lekande lätt om allt mellan himmel och jord i 35 minuter .. :D Sen när jag säger att jag skulle åka till USA 1 år (minst) så utbrister Anne-Maria:

- Men herregud, då MÅSTE du ha med dig en massa kondomer! Hon kastar sig då mot kondomhyllan och roffar åt sig en jädrans massa till mig! Så rolig och gullig!

Efter mitt besök handlade jag bullar och åkte hem till Sandra och åt frulle. Sandra måddde inte bra sen vaccinationen.. Så vi bara chilla (vilket var skönt det med) och såg TV.. Vid lunch körde jag ut med bilen till mamma och hon skjutsade mig till Övre.

Tog då bussen till Malmö för jag skulle på AHA-syra behandling (i ansiktet då)...Sen missade jag bussen 20 i 3 så fick strosa runt i stan/affärerna i 1 timme.. OCH SJÄLVKLART kunde INTE jag hålla mig ifrån att shoppa:S Ja jag kan inte hjälpa att jag är sådan..

Dagens inköp:


H&M
- Linne med diamant/guldhalsbandet 99kr
- Klänning 199kr
- 2 Hårband, ett silver/ett guld 29.90kr

(osäkert om jag ska behålla klänningen och linnet, får se när jag provat dem)

Klänningen är så snygg till svartapumps med nitat, lite svarta detaljer och svart väska.. Och kanske någon svart sjal, kort kavaj eller boleroliknande kofta... Mums på det!

Lindex

- Skinnväska 50kr (halva reapriset)

När jag kom hem nu klockan 17.00 så lagade jag mat och ska nu ta det lught ikväll och se tv lite senare..

Dagens värsta:
VÄDRET!!! Hate it soo much... ÖHH

Dagens bästa:
Anne-Maria ;)

KRAM
M♥

Kommentarer
Postat av: Emilia blivande aupair i Los altos

Ja precis, Man får ju spara pengar med.. För destu mer har man kanske att shoppa där sen liksom!



åh, du köpte den rosa klänningen!! Skitfin.. Jag vet inte huur mycket jag hittade i katalogen som jag ville ha.. Haha, MEN mycket var det allt! :P

2009-11-11 @ 21:22:44
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: ardiana

Hahaha de med kondomer var roligt haha :)

jag kommer på din fest(A) ska bli kul att träffa dig och alla andra. vad önskar du dig?

2009-11-18 @ 12:41:48
URL: http://cocolove.blogg.se/
Postat av: Malin

hahah ja visst var det , :D hon är så ball.. ja ser fram emot de ska bli så kul!!! ja något som jag kan ha nytta av i usa eller så jag kommer ihåg dig! dollar ? :D ja vad du känner för .. <3

2009-11-18 @ 15:34:11
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0